Panzar





Ebben a játékban fontos  csapatmunka, együtt működés, de legfőképp a játék.
A játékot a folyamatos csaták, az eltanulható mágiák és a karakter fejlesztése teszi izgalmassá.

Most pedig bemutatom a karaktereket:

 Tankok:

A tagok egy ősi ork klánt neveznek tankoknak. Erejükkel össze lehet hasonlítani egy hadigépezetét, és ennek köszönhetően a nehéz páncélzattal hasonlítanak mobil erődökhöz. Az ilyen hatalmas harcosok által létrehozott fal  képes megállítani még a leghevesebb támadást is.
Ellentétben Berserkersekkel, tankok inkább támaszkodnak a védelemre és a taktikára mint a nyers erő és a gyorsaság. Tank ügyesen tudják forgatni hatalmas pajzsokat amelyek lehetővé teszik számukra, hogy felszívja a betörő támadásokat. Az egyik képességük  segítségével tankok emellett használhatják a pajzsot fegyverként.
Ugyanúgy, mint Berserkersek, tankok istene Zar, aki felruházza őket egyedi mágikus erővel. Tankok képesek egy mágikus pajzsot teremteni a csatában amely megvédi a szövetségeseket távolsági támadásoktól, ez lehetővé teszi számukra, hogy elfoglalják a legelőnyösebb pozíciókat a csata téren.


Paladinok:

Ősidők óta az emberiség is híres volt a harci gyógyítók között. A legerősebb és legbátrabb katonákból válik a Rend paladinjai.  A tanítás a rendelés alapul hit az istennő Chimaera - a jelképe az evolúció és az élet szerves fejlődés.
Paladinok mesterei az élet varázslatának. Ők használják a természet erejét, hogy meggyógyítsa a sebesült szövetségeseiket és levegye róluk az átkokat. Tapasztalt Paladinok feltudják támasztani elesett harcosokat - mindaddig, amíg a lélek belül maradnak a testükben. A Paladin használja mágikus poron alapuló ősi gyógynövény recepteket magukat és szövetségeseiket a csatában. A porok elterjednek az aurájában, hogy fokozzák a szövetségesek testi és szellemi képességeit.
Paladinok páratlan gyógyítók, és hála a szigorú testedzésnek, halálos közelharci harcosok. Mivel ők képviselik a forrását a csapat vitalitásának a Paladin közel marad az első sorokhoz, kész támogatni a csapattársakat.


Árkászok:  

Törpék töltötték évszázadokon át a világot  a művészettel és a tudománnyal. Ők választották szét az évek során két különálló műszaki ágat: Technikusokat és árkászokat. Árkászok arra szakosodtak, hogy szabotálja ellenséges táborokat. 
Az árkászok által is létrehozott teleport kapun át  szövetségeseik gyorsan odaértek a legfontosabb pontokat. A kézműves zseniális eszközökhöz az árkászok nagy kétkezes kalapácsot alkalmaznak amely szintén használható közelharcban.
Emberemlékezet óta, a törpök voltak Kromm védelme alatt. Ez volt Kromm, aki felruházott őket a méltó technikai képességek, így a törpök kompenzálni tudták hogy nem a méret és az erő a saját csodálatos harci képességük. Az ő képességük, hogy a nehéz kő boltíveket, labirintusokat, acél  fegyvereket és járműveket építsenek.
A legügyesebb árkászok képesek Kromm energiájára által felállítani külön totem a csatatéren. Ez az a képesség, amely lehetővé tette, hogy a törpök elhagyják földalatti menedéküket és szembenézzenek az ellenséggel.

A tűz nővérei:


Az elfek a legidősebb faj Chaos Égisze alatt született . A hagyomány szerint, csak a női tündék mestere fedheti fel csata varázslat. Még akkor is, csak a legtehetségesebb elf nőt választják ki a képzésre, amely után Chaosának szentelik az életüket, hogy a szolgálják a választott egyházat. Az évszázadok során, az elf mágia vált két erős és befolyásos ház fő fegyverévé. Egyszer kezdeményezte, a Tűz Nővére fejlesztése hihetetlen támadó hatásköröket és arra szakosodott egy területen támadás varázslatok befojásává vált minden. Beállításával a föld lángokban állt, a Tűz Nővére arra kényszerítheti még a leghűségesebb harcosokat is, hogy vonuljanak vissza.
Ennek köszönhetően finom alkotmánnyá varázsolódott a Tűz Nővére, a Tűz Nővéra nem viselnek nehéz páncél, és hatékonyságuk a harcban nagymértékben támaszkodik arra, hogy maradjanak csak távol az ellenség.

Inkvizítorok:        

Inkvizítorok a legtehetségesebb gyilkosok emberek között. Miután sok ezer csata csiszolta tudásukat, így vélekednek: Keresek helyszínen egy legyengült ellenfelet majd a távolból gyilkolom le.
Cserébe a hűséges szolgálatáér Chimaera, az inkvizítorok kapnak egy varázslatot amely megöli az  ellenségeiket pestissel, amely képes elpusztítani egy egész hadsereg és azonnal fordult a kocka a  csapat javára.
Az inkvizítorok hiszik, hogy csak a lángok, a Szent tűz tudja megtisztítani a világot a gonosztól. Élnek a végtelen vérontásban, így sem maguk sem mással nem kell foglalkozniuk, de felperzselt földel, és a csontokal és az elesett ellenséggel számolniuk kell.

Vad Harcos:  

Berserkersek  a legvadabb  orkok. Zar,  megáldotta őket a fenomenális erővel és kitartással. Teljesen rettenthetetlenek, ezek természetes született harcosok.
Ezek miatt a fizikai bátorság, Berserkersek  legfő csapásmérő ereje a seregre nézve. Hadonászó kétkezes barbárok könnyedén megnyitnak utat a csapattársaknak az ellenségek közt.. A csapattársak  segítségével Berserkersek több céllal tudnak  egyetlen elsöprő támadást produkálni, ami számukra különösen hatékony a  csatában.
Azonban, míg a Berserkersek kezelni tudják a hihetetlen mennyiségű kárt, ők is kapnak vastagon erős csapásokat  emiatt folyamatosan közelharcban kell lenniük. Mint ilyen,(könnyen sebezhető) meg kell keresni és a harci gyógyítók mellett kell maradniuk.

Jég Boszorkány:  

Ellentétben a impulzív tanítványai Háza tűz, a követői a House of Water híresek nyugodt és utasbiztonsági. Ezért víz az alapja a jég varázslatnak.
Jég Boszorkányok kiváló támogatást nyújt, de nem tudja az ellenség egyedül megölni. A fizikai gyengeség és , hogy képtelen  nehéz páncélt viselni  vagy megvédeni magukat pusztítás ellen. A mágia teszi őket csábító célpontá. Azonban a csatát lehet vele eldönteni ha a megfelelő időpontban használjuk.
Miután megszerezte elég misztikus tudást és tapasztalatot szerzett a csatában, Jég Boszorkányok könnyen legyőzik riválisukat a Tűz Nővérét.
Miután számos konfliktust a Jég Boszorkányok és tüzes társaik keverik , a Matriarch Háza létrehozott egy varázslatot, hogy megvédje boszorkányokat tűzgolyók ellen. A két elem  rivalizálása kiszámíthatatlanná teszminden csatát.

Tüzér:                

Miután Kromm Istene, tudást adott nekik, törpék a kivételes szellemi kapacitások miatt utat készítettek a felszínre. Törpék váltak harci technikák mesterévé, és bár nem rendelkeznek a mágikus tehetségét mint a tündék vagy a rendkívüli fizikai hatalmat mint az orkok, ők viszont hatalmas technikai bátorsággal rendelkeznek és ez a félelmetes erő a csatatéren.
Akár hová teheti fegyvereiket és csapdáikat, amelyek nélkülözhetetlenek a védelmi stratégiában és ők használják  a gyors tüzelés ágyúkat, hogy a csapat jelentős taktikai előnyhöz jusson a csatában.

Videók:










Tanító videó:

Ebben a videóban bemutatják, hogy mely billentyű kombinációval tudsz védekezni, támadni menni, futni, stb.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése